maandag 8 februari 2010

Ik wil je, blijf bij me, hou van me!

Waar denk je aan als je deze titel van de blog ziet? Ik laat je even denken.... Jaaaa tuurlijk, aan carnaval. Een tijd om te feeste. De tijd van het jaar voor sommige. Lekker uit je dak gaan met een drankje in je hand. Van de één na de ander totdat je ze allemaal gehad hebt. De meeste wagens zijn al klaar, klaar om te gaan starten. We zijn al aan het aftellen totdat carnaval maar weer kan los gaan. Het is nog 4 dagen om precies te zijn! Met carnaval gaat iedereen helemaal uit zn dak. Het is een Limburgs feeestje, maar in het hele land kunnen ze er wel wat van.. In België en Duitsland vieren ze het oook. Ik zelf doe ook altijd mee. Zuipen tot we kruipen. Vrouwen zuipen beter! 3 x Alaaf!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten